Bij de voorbereiding van uw verkoopgesprek, vindt u de volledige historiek van een klant of prospect in real time. Alle klantencontacten, de klantenfiche, de contactpersonen, ... zijn voorhanden
Met dit systeem heeft u op uw tablet of smartphone toegang tot uw klantenbestand, maar ook tot uw productgegevens (prijzen, voorraden) en links naar documenten.
Na een bezoek aan een klant kan u snel een verslag over het klantencontact invoeren, of een offerte of bestelling voorbereiden, die u later kan uitwerken.
Bij levering van goederen kan u de klant op uw tablet laten handtekenen, of u kan een foto nemen van de geleverde goederen op de leveringslocatie.
Met het Vertis-CRM-systeem kan u op uw tablet, smartphone of laptop, in real time CRM-informatie vinden. Het gaat om gedetailleerde gegevens en interessante statistieken. Deze gegevens zijn van onschatbare waarde bij een technische interventie, bij het voorbereiden van uw verkoopsgesprek, en ook als ondersteuning tijdens uw verkoopgesprek :
De focus ligt uiteraard op snelle beschikbaarheid van de gegevens: het is immers de bedoeling dat u uw tablet als ondersteuning tijdens uw verkoopgesprek kan gebruiken, zonder dat dit het gesprek hindert.
Als verkoper kan u een verslag over uw klantencontact onmiddellijk invoeren op uw iPad.
Na of tijdens een technische interventie kan u een verslag (van de herstelling, van de uitgevoerde instellingen) invoeren op uw tablet, laptop of smartphone. De gegevens worden in real time gekoppeld aan de klant in het MFS-ERP-systeem, en zijn onmiddellijk beschikbaar in de CRM-schermen van MFS-ERP.
Natuurlijk is het ook mogelijk om klanten- of prospectgegevens aan te maken of te verbeteren.
Wanneer u voor uw klant een gewone offerte maakt, zal u die uiteraard later opvolgen, en de klant terug contacteren om te vermijden dat hij of zij de offerte vergeet. Maar wat bij een product dat u tijdens een verkoopgesprek voorstelt ?
Indien u uw tablet gebruikte om informatie op te zoeken over het product tijdens het verkoopgesprek, kan u op "toevoegen aan offerte" klikken, waardoor het systeem een kladversie van een offerte aanmaakt die u later probleemloos terugvindt in MFS-ERP. Op die manier kunnen zelfs "mondelinge offertes" opgeslagen, bewaard, en opgevolgd worden.